my one way of life

Jag hatar det här! Att inte ha en egna data alls och måste ta någon annans och passa sig efter den's tider när jag kan sitta där!
Aja, går bra nu fram till onsdag för nu kan jag ha johannas eftersom hon är i åre och ska till uppsala efter, fint!

Sportlovet har gått fort men halva har varit bra, har jag varit för kyld i 8 dagar nu me och hostan kom inatt också, fyfaaan inte nu asså!
Hatar va förkyld eller hosta-hellre skyhög feber säger jag bara..

Ska fira josefin sen som fyllt 14 tror jag, (mitt minne är inget att leka med) och kanske träffa någon efter, beror på hur jag mår :/ men nu måste jag fixa lite te sen duscha så jag blir lite fräsh så hörs vi kanske sen puss :*


bara för jag saknar cheyen på bilden skit mycke :(

Kommentarer
Postat av: josefiin

jag ser ut som jesus :(

saknar dig med vännen <3

2011-02-27 @ 12:23:38
URL: http://josefiiijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0